Senaste nytt

Vilken stol i first på Lufthansa med 747-8?

1A är grym. Rekommenderas. Att föredra framför rad 3 i mina ögon.
1A 1A 1A!!!!!!

De är inga tveksamheter här! Bästa sätet ombord.... Bäst hade ju varit om 1K var obemannat också så hade du kunnat använda det sätet som säng.
Kolla bilderna så är de mer privat där framme!
IMG_3378.JPG
Foto:Simon_says91
IMG_3411.JPG
Foto:Simon_says91

1A 1A 1A!!!!!!

De är inga tveksamheter här! Bästa sätet ombord.... Bäst hade ju varit om 1K var obemannat också så hade du kunnat använda det sätet som säng.
Kolla bilderna så är de mer privat där framme!
[
Ser fram emot rapport @jdb264c - har kört F med Swiss och ANA nu och det är klart beroendeframkallande. Efter bla dessa bilder blir nästa projekt LH med besök i FCT och 747 som preferred metal.

Jag satt i 1K på den flighten och tyckte det var perfekt. 1A har ju precis samma fördelar och in addition, låter ännu lite mer exklusiv ;)

Det enda att invända mot 1A är man sitter relativt nära ev granne i 1K. Rad 2 är nästan bäst i mitt tycke;). Men alla åtta stolar i nosen på LH 748 är mycket trevliga.

Betyder det att det är bra platser på rad 1 om man åker tillsammans? Jag tycker det ser ut att vara lite för stort avstånd för att man skall kunna föra ett samtal med varandra, eller?

• Gilla
Reactions: Gus
Betyder det att det är bra platser på rad 1 om man åker tillsammans? Jag tycker det ser ut att vara lite för stort avstånd för att man skall kunna föra ett samtal med varandra, eller?
Jag och @Lallarn kunde snacka fritt 1A+1K. Å andra sidan var vi ensamma i kabinen så vi störde inte direkt någon. Annars finns ju parsätet, 3D och 3G.

• Gilla
Reactions: Alf
När vi flög till USA så körde vi 3 D+G på utresan och 1A+K på hemresan.
Det är lite längre avstånd mellan 1A och K, så om man reser ihop så tyckte iaf vi att 3 D+G va bätter.

Toppen