Sant. Och har nog aldrig blivit så trevligt bemött och hälsad på i en lounge som av personalen på SQ LHR T2. Väldigt uppskattat!Instämmer om Singapore Airlines lounge - bland den godaste "loungematen" jag ätit.
Sedan har det vid mina besök varit ganska lite besökare.
God två är att "sitta" i en av liggstolarna som vätter mot fönstret i Air Canadas lounge. Givetvis drickandes på en god öl.
Någon som har uppdaterad info på vilka lounger man kommer in i med SAS Plus?Åh nu ser jag fram emot nästa resa i Plus ut från T2!
Jag kommer vara där vid lunchtid en söndag och vara hungrig.
Alla Business Class lounger.Någon som har uppdaterad info på vilka lounger man kommer in i med SAS Plus?
Och vilka är det? Räknas United, Lufthansa, Air Canada och Singapore som Business Class lounger?Alla Business Class lounger.
Alla förutom Senator Loungen. Hade inga problem att komma in i United och Air Canada loungen förra året med PLUS boardingkort (utan status inlagd).Och vilka är det? Räknas United, Lufthansa, Air Canada och Singapore som Business Class lounger?
Det var ju bra nyheter, trodde bara man kom in i Lufthansa Business typ.Alla förutom Senator Loungen. Hade inga problem att komma in i United och Air Canada loungen förra året med PLUS boardingkort (utan status inlagd).