flum
Medlem
Mmm, det får jag nog kreditera mitt M&M-konto. Isåfall 29000(EB)+19900(M&M)Får du inte också för sträckan som är inställd?
Mmm, det får jag nog kreditera mitt M&M-konto. Isåfall 29000(EB)+19900(M&M)Får du inte också för sträckan som är inställd?
Känns bittert...Tänk att du nu missar en ice cream sundae på UA F för detta...
Mmm, det får jag nog kreditera mitt M&M-konto. Isåfall 29000(EB)+19900(M&M)
Är inte det för mycket av äta kakan och ha den kvar? Kan tänka mig att M&M rynkar på näsan i det fallet men annars så vet de ju inget...Varför kör du inte allt på ditt M&M konto? (värdet på M&M är ju mycket bättre än eurobonuspoäng)
Är inte det för mycket av äta kakan och ha den kvar? Kan tänka mig att M&M rynkar på näsan i det fallet men annars så vet de ju inget...
Har man vouchers på EB är det att föredra att ha bra med poäng där.Varför kör du inte allt på ditt M&M konto? (värdet på M&M är ju mycket bättre än eurobonuspoäng)
win some, loose some. Riktigt nära att jag hamnade på United. Nästa vecka är det dessutom transport till Kanada i Air Canada Eco, men just nu, precis just nu är det riktigt riktigt bra.Ja, vad skall man säga.. Det är sällan jag är avis, men idag måste jag erkänna @flum att jag är rejält avis.. På riktigt...Men kul för dig!