Det är inte en signing bonus, utan något som man får varje år (även om väl ingen har hunnit få det två gånger ännu).En väldigt lång tråd detta och det är möjligt att svar på följande fråga redan finns och ber då om ursäkt och överseende i förväg...
Om en EBG har 70 000 baspoäng och skaffar SAS Amex Elite och därmed får 20 000 baspoäng i "signing bonus" - blir det då EBD eller räknas det på annat sätt?
Hej, Ny här på forumet och är sugen på att skaffa SAS Eurobonus Amex Elite-kort, främst i syfte att komma upp i EBG (Guld) nivå med hjälp av de 20.000 baspoängen som korter ger varje år. Reser inte tillräckligt mycket för att annars komma upp i guld.
Är inte Amex-kund för tillfället. Har idag ett Master Card Platinum med Priority Pass, men tycker många lounger ligger lite off och vill helst sitta med kollegorna som oftast sitter i SAS / Star Alliance lounger.
Har letat efter signingbonusar men hittar inte något sådant. Pågår det någon kampanj för tillfället? Var hittar jag info om detta i så fall?
Hittar mycket bra info generellt här på forumet, och är glad att jag hittat hit!
Välkommen hit,Hej, Ny här på forumet och är sugen på att skaffa SAS Eurobonus Amex Elite-kort, främst i syfte att komma upp i EBG (Guld) nivå med hjälp av de 20.000 baspoängen som korter ger varje år. Reser inte tillräckligt mycket för att annars komma upp i guld.
Är inte Amex-kund för tillfället. Har idag ett Master Card Platinum med Priority Pass, men tycker många lounger ligger lite off och vill helst sitta med kollegorna som oftast sitter i SAS / Star Alliance lounger.
Har letat efter signingbonusar men hittar inte något sådant. Pågår det någon kampanj för tillfället? Var hittar jag info om detta i så fall?
Hittar mycket bra info generellt här på forumet, och är glad att jag hittat hit!
Låt oss veta hur det går, håller tummarna