Matta
Medlem
När i maj ??Blev två bokningar,
Arlanda-Doha-Denpasar, 6500 kr/p ToR i jan
Arlanda-Doha-Bangkok-Koh Samui, 14 300 kr/p ToR i maj
Till Samui ....
När i maj ??Blev två bokningar,
Arlanda-Doha-Denpasar, 6500 kr/p ToR i jan
Arlanda-Doha-Bangkok-Koh Samui, 14 300 kr/p ToR i maj
Yes , så har jeg også booket , CPH-DOH-MNL-DOH-CPH . 29 april-29 maj, 2 voksne og 1 infant, glæder mig til at se hvad de tilbyder af mad til vores barn , på de 4 segmenter vi skal flyve
Perfekt flygtider med QR till Dubai? Nu blir jag nyfiken. Vilka?Blev för ovanlighetens skull CPH-DOH-DXB ToR i April. Perfekta flygtider
fanns och fick då även in ett besök i Al Safwa på vägen ner.
Själv flyger jag Emirates til DXB nästa vecka då det var en annan som bokade... Long-haul i ekonomi. Händer inte ofta...
Ptjaa... Jag kommer överleva iaf. Det är dagflyg båda hållen, så inte hela världen.STO/CPH til DXB er vel knap long-haul?![]()
Perfekt flygtider med QR till Dubai? Nu blir jag nyfiken. Vilka?
Själv flyger jag Emirates til DXB nästa vecka då det var en annan som bokade... Long-haul i ekonomi. Händer inte ofta...
Hej Lars ... hun vil være 6 måneder , hun er lige født her d. 2. novemberHvor gammel er barnet?
Vi fløj hjem fra Mauritius til Paris da vores datter var 2,5 år - der havde hun stor fornøjelse af standard maden i business.
ok...jag är nån vecka senare...utresa: kl 16:10 ARN, den 29 april
hemresa: 17:50 USM, den 11 maj
STO-DXB definitivt longhaul. Om inte måste jag kanske åka economy på sträckan i jobbet. Så nej nej, det är en vääldigt långt.STO/CPH til DXB er vel knap long-haul?![]()