jumbooze
Medlem
Hmhm nej om det vore såväl där har jag ju alitalia att luta mig emotDu menar att du är otrogen mot din trogna allians? Scaryteam på G eller?![]()
Hmhm nej om det vore såväl där har jag ju alitalia att luta mig emotDu menar att du är otrogen mot din trogna allians? Scaryteam på G eller?![]()
Jag visste väl att Ryanair skulle locka över även de mest inbitna alliansvännerna.Hmhm nej om det vore såväl där har jag ju alitalia att luta mig emot
Cheap shot, nej det blir inte ryan utan KjosMysJag visste väl att Ryanair skulle locka över även de mest inbitna alliansvännerna.
Kan tänka mig detAustrian Senator lounge F gates - kan gästa 1 person från nu 17:35 till ca: 19:45
Rätt tjockt med folk här.
Intalar mig att av någon anledning skall Austrian sätte in en B767 på avgången ikväll till Stockholm för att alla LH pax som skall upp från FRA kan skeppas upp och sen vidare till Oslo och liknande...Kan tänka mig det
får se hur det är på Muc imorgon, lär ju vara kaos. Skönt att vara på FCL även om det lär vara ovanligt fullt även där.Intalar mig att av någon anledning skall Austrian sätte in en B767 på avgången ikväll till Stockholm för att alla LH pax som skall upp från FRA kan skeppas upp och sen vidare till Oslo och liknande...![]()
Det är verkligen synd om dig oavsettfår se hur det är på Muc imorgon, lär ju vara kaos. Skönt att vara på FCL även om det lär vara ovanligt fullt även där.