Canadien
Medlem
Kan du länka till den posten, jag hittar den inte.Läste här i tråden en som blivit uppgraderad på både utresan och hemresan till New York.
Kan du länka till den posten, jag hittar den inte.Läste här i tråden en som blivit uppgraderad på både utresan och hemresan till New York.
För den som inte hittar självFortsättning av post #177. På dagens hemresa från EWR till ARN har jag fått en fri uppgradering från GO till Plus. En får tacka!
Post 183 som du citerat säger dock inget om han fick en courtesy upgrade eller om han gratis flyttades upp en klass av någon annan anledning. Kan mycket möjligt vara så att det var en courtesy upgrade dock.För den som inte hittar själv. Post 177 säger en uppgradering ARN - EWR.
Mig veterligen har de aldrig gått ut med dessa regler publiktVar kan man läsa fullständiga regler? Hittar inget under Diamond.flysas.com ...
Mig veterligen har de aldrig gått ut med dessa regler publikt
Det står också att informationen inte är publik, därav togs den bortMen det står ju på första sidan att du/ni har tagit bort bild enligt sas begäran ..!?
NejSå den är inte ens publik för EBD?
Posta den i ryktestråden!Det står också att informationen inte är publik, därav togs den bort