Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Ursäkta mitt senaste inlägg, det var ju ganska irrelevant. Måste vara bristen på sömn de senaste dygnen som gav mig hjärnsläpp....

Planerar att komma till Monks fredag 2012-04-20 för ett par pilsner
och för att få träffa några av de aktiva BC:arna.

Uppdatering: 2012-APR-05 av AHO

BC.se Stockholm lokalträff på Monks, 2012-APR-20.

Deltagarlista
agehall
AHO
bL0m
Bryant
flying
Jacob preliminärt
Kricka
Lonelyflyer
Magino efter kl. 22?
mry
Pandion
rob74 före kl.19?
Roger J preliminärt
rvarttinen
Sakoz preliminärt
Senator preliminärt
Stefan62
sunkan

Nu är det 18 personer varav 4 personer med reservation för eventuell ändring och 2 personer som inte överlappar med varanndra.

Last edited:
Jag har även försökt rekrytera väl valda delar av LPI-sektionen till vår träff. Får se om någon av mina offer vågar sätta upp sig på listan...

Wow! Det verkar bli ett gäng! Kul! Vi får kanske sätta en deadline snart - jag kan prata med Monks om vi inte skulle kunna få ett bra bord (chambre séparée).

Jag har även försökt rekrytera väl valda delar av LPI-sektionen till vår träff. Får se om någon av mina offer vågar sätta upp sig på listan...

Missa inte sista tåget till Linköping som avgår från Stockholm C kl. 22:02 och ankomst Linköping vid kl. 23:45. :D

Det finns företag i den här stan som har som affärsidé att tillhandahålla lösningar för de som saknar transportmedel till hemorten. Tror de kallas hotell.

Alternativt så går det säkert något tåg tidigt morgonen därpå, så de kan ju köra hela natten och sedan hoppa på tåget.

;)

Toppen