När jag reste fram och tillbaka till Hong Kong i september så fanns den bara i Business, dvs den var inte lastad på vagnarna som de körde runt med i plus och go. Jag frågade dock snällt och de löste problemet.
Heldigvis ikke! Ellers ville jeg føle mig snydt når jeg betaler for Business og udelukkende får det samme som GoMen allt som finns i business finns inte i economy/go även om vi skulle vilja det.
Japp! Det står "rotation", så det kan ju vara förklaringen då.När jag reste fram och tillbaka till Hong Kong i september så fanns den bara i Business, dvs den var inte lastad på vagnarna som de körde runt med i plus och go. Jag frågade dock snällt och de löste problemet.
På bilden från menyn så står det dock inte att alla tre ölen alltid ska finnas ombord, utan de roteras. Kan ju vara så att pale ale är utroterad från go/plus men finns för business.
Att det inte är logiskt för fem öre kan jag dock hålla med om. Men allt som finns i business finns inte i economy/go även om vi skulle vilja det.
Du får det som GO-resenären betalar 70SEK för.Heldigvis ikke! Ellers ville jeg føle mig snydt når jeg betaler for Business og udelukkende får det samme som Go![]()
I lördags var ingen Pale Ale lastad till Hong Kong, men de körde däremot 2-4-1 på Red & Wit, efter middagsserveringen. Det var så klart trevligt, även on jag sett fram emot Pale Alen. Jag uppfattade att detta gjorde att det gick betydligt mer Mikkeller.
Kan det bero på att det inte har gått åt så mycket och att de vill minska på lagret innan bäst före? Eller är det marknadsföring?