Senaste nytt

Dina kommande flygningar

20/11 TK1792 ARN (0645) IST (1120)
20/11 TK712 IST (1840) DAC (0550)
23/11 TK713 DAC (0710) IST (1210)
23/11 TK1795 IST (1330) ARN (1610)

Ingen status att snacka om men kan gästa på PP om någon är i krokarna. :)

Har 3 timmar att slå ihjäl på CDG imorgon från 10.15 innan tåget jag ska ta avgår vid 12:50,
Några tips då jag är EBG har jag inte loungeacess efter flight.

Nu är de närmsta månaderna spikade och det ser ut så här:

12/11 ARN - CPH SAS GO
12/11 CPH - PVG SAS GO OT-pending
15/11 PVG - CPH SAS GO OT-pending
15/11 CPH - ARN SAS GO

20/11 ARN - FRA SAS GO
22/11 FRA - ARN SAS GO

27/11 ARN - FRA LH Y
27/11 FRA - BHX LH Y
29/11 BHX - FRA LH Y
29/11 FRA - ARN LH Y

19/12 ARN - TXL AB Y
19/12 TXL - FRA AB Y

21/12 FRA - ICN OZ F Med LH F Pending
22/12 ICN - BKK OZ C
23/12 BKK - HKT TG C

11/1 KBV - KUL AK Y
16/1 KUL - LGK MH Y
21/1 LGK - KUL MH Y
21/1 KUL - SGN MH Y

25/1 SGN - BKK TG C
26/1 BKK - NRT TG F
27/1 HND - FRA NH F
28/1 FRA. - ARN SK PLUS

Tror nog det var allt!
Samtliga är privatresor.

Last edited:
Jag åker också HKG-ARN 28 feb, så då är vi fyra på den flighten då.

Det är jag :). Det är min sista av 6 flighter till och från Hong Kong för att förnya mitt Diamond :)

Definitivt möjligt! Han får avslöja sig själv om han vill, annars lär du märka det i HKG :)

Jag vet inte ännu om jag har ngt jobb eller ej att göra där, men sista kvällen lär jag vara fri i alla fall.

Det vore riktigt kul om vi kan ta en drink på kvällen innan flyget! Min tjej undrade dock om det också kommer "normala" människor. Vet inte riktig vad hon menar med detta :)

Det vore riktigt kul om vi kan ta en drink på kvällen innan flyget! Min tjej undrade dock om det också kommer "normala" människor. Vet inte riktig vad hon menar med detta :)

Jag har blivit kallad många saker, men "normal" är inte en av dem...
Jag har inte riktigt spikat mitt schema för min (25h30min långa) vistelse. Eftersom jag har en helg i HK två veckor innan detta också och aldrig varit i Macau så har jag övervägt att åka över dit (det kräver dock att åka en färja tillbaka som går mitt i natten och dessutom inte går till flygplatsen utan in till stan, så har inte bestämt mig än), men om jag är i Hong Kong så låter det ju trevligt att ses,

Jag är fullt normal, jag har två ben, två armar, en kropp och ett huvud. Även 5 fingrar på varje hand och 5 tår på varje fot ;)
Vi kan ju lägga "flygnörderi" åt sidan under några drinkar och kanske prata trevliga resmål och tipsa om intressanta platser att besöka, eller vilket som är bästa fikat eller något annat :)

Toppen