Lonelyflyer
Medlem
Jacob tycker ja ser då o då, Martin avslutade väl allt i samband med att Jason tar över om ja har förstått det rätt
kan nog bara nya ledningen svara på....Hur många medlemmar har blivit avstängda på BC eller är det en hemlig uppgift?
kan nog bara nya ledningen svara på....![]()
dom väljer nog vilka trådar dom ger sig in påDå ser jag fram emot det, för dom läser väl vad vi skriver på forumet.
Jag vill inte blanda mig i den här diskussionen men din logik påminner mig om "har man inte sett Gud så finns det inte Gud" eller "kan man inte bevisa att det inte finns några utomjordingar så finns det utomjordingar".dom väljer nog vilka trådar dom ger sig in påinget svar är ju också ett svar !
Så kan man också tolka det t !Jag vill inte blanda mig i den här diskussionen men din logik påminner mig om "har man inte sett Gud så finns det inte Gud" eller "kan man inte bevisa att det inte finns några utomjordingar så finns det utomjordingar".![]()
Jag tycker att de senaste kommentarerna är en aning kryptiska och det låter i mina öron som det förekommer någon form av maktkamp. Jag tillhör inte den inre kärnan och hänger inte heller på Monch eftersom jag inte bor i storstaden så jag hör inte heller något skvaller. Däremot har jag varit med på BC från början så lite delaktig känner jag mig.
Är det något speciellt som hänt på forumet som vi borde känna till eller är det bara "vanliga" kommentarer som vanligt. För mej är BC lika med Martin Björnström eftersom det var hans reseblogg som en gång i tiden förde mej hit. Varför skulle ledningen inte tala om hur många medlemmar som uteslutits?
Tacksam för lite information, om det finns.
Forumregler - BusinessClass.seForumregler skrev:Synpunkter på moderators beslut i forumen är ett regelbrott och kan leda till varning eller avstängning.