Senaste nytt

SAS bjuder in Diamond-medlemmar till fyra events under hösten

image.jpg

Fick också detta.

Kan varmt rekommendera Luciaeventet i London som jag varit på tre år i rad när jag bodde där. Några år har de kört St Paul's Cathedral istället, vilket så klart är snäppet vassare, men Westminster är vacker också.

En fantastisk upplevelse med tre olika körer varav en influgen från Sverige som står för luciatåget och med en helt lyrisk publik av utlandssvenskar. Även när de var i gigantiska St Paul's var det fullt till sista platsen och man behövde vara ute i ganska god tid för att få en biljett, trots att de inte direkt var billiga.

När jag gick på Musikhögskolan i Piteå var vi över med vår Kammarkör och gjorde en turné till London, Birmingham och Manchester. Luciatåg stod på programmet. Fick äran att trycka lite tangenter här och var.
I London var vi i Svenska kyrkan, St Paul's Cathedral samt Victoria & Albert Museum. Magnifik och rolig upplevelse... Bör ha varit antingen 1996 eller 1997 - minnet sviker lite. Har i alla fall för mig att vi flög med en chartrad SAS-kärra över till London, tillsammans med lite annat folk.

Hade varit kul att åka över, men då har jag precis varit en långhelg i Köpenhamn med frugan och kan dessvärre inte lämna jobbet i sticket.

Är det någon som har fått något mer än bara en voucher till konserten i Stadshuset?

Står att tickets are distributed first come, first serve. Löser man in sin voucher på plats eller gäller den som biljett?

Hur många var vi som var på plats i Blå Hallen ikväll?
Tyckte det var en trevlig adventskonsert och ett bra arrangemang.
Rickard Gustafson var på plats innan konserten började och hälsa välkomna och tackade för att vi flyger så mycket med SAS och pratade om att Eurobonus var viktigt och hade växt till väldigt många medlemmar. Föga förvånande inga kommentarer om de kommande förändringarna, men detta hade ju inte varit rätt plats för det.

Precis som alla andra så skulle jag också gärna se olika former av påtagliga EBD-förmåner när man är ute och flyger, men jag tycker ändå att denna typ av evenemang är helt rätt tänkt. Sannolikheten att man skulle få en adventskonsert i Sthlm av ett annat FFP är i stort sett icke-existerande, och det var kul att ta med några icke-flygande vänner.

Har ni någon länk att dela? Hittar inget när jag loggar in på mitt konto, och reklammailet som kom i eftermiddags innehåller inget sådant. Är EBD så tycker jag borde fått ett sådant erbjudande...

Toppen