Paniklösning pga långt leasingkontrakt???Känns det inte som denna linje öppnas lite i skymundan. Och varför möts man inte av denna nyhet på sas.se? Nya linjer skall väl basuneras ut så högt det bara går.
Säkert, men är även två andra linjer ju.Paniklösning pga långt leasingkontrakt???
De har i alla fall annonserat om det på Facebook, men jag håller med om att det är lite kosntigt att man inte har info på sas.se ocksåKänns det inte som denna linje öppnas lite i skymundan. Och varför möts man inte av denna nyhet på sas.se? Nya linjer skall väl basuneras ut så högt det bara går.
Aha, man kanske skulle haft Facebook iaf, är där det händer tydligen.De har i alla fall annonserat om det på Facebook, men jag håller med om att det är lite kosntigt att man inte har info på sas.se också
Jag använder mest facebook till att få nyheter från företag jag är intresserad av (om vi ska gå lite offtopic)Aha, man kanske skulle haft Facebook iaf, är där det händer tydligen.
Nu är jag visserligen trött idag men om jag räknar rätt så skall denna maskin flyga 15tim/dygn 7 dagar i veckan och man har inte "byggt" in ett längre stopp för underhåll......
Alla långlinjemaskiner har något stopp inbyggt i 2/3 veckors slinga.....är det jag som räknar fel eller kommer SAS slänga in Lan-Chile maskinen lite då och då på denna slinga eller får paxen åka via EWR etc....?
Timetables Copenhagen-Boston
From Copenhagen: SK927 will depart daily at 12:50 arriving in Boston at 15:20.
From Boston: SK928 will depart daily at 17:30 arriving at 07.00 the following day.
SAS introduces new daily service Boston-Copenhagen | SAS
Tänk vad härligt om de kunde installera C 2+2 följt av Y+ 2+2. Då hade man verkligen skapat intresse att flyga med det flygplanet bland affärsresenärer.