Den loungen var nice men slitenEn fuskhälsning från Sala VIP Puerto del Sol eller vad den nu hette. Jag har gått därifrån och är vid gate D62 för vidare färd mot München med Lufthansa.
Edit: ska kanske tillägga att jag är i Madrid.![]()
Har för mig att den hette Sala VIP Puerta De Alcala. Rätt trevlig lounge med hyfsat matutbud.Sala VIP Puerto del Sol eller vad den nu hette.
Det finns flera på flygplatsen. Alla är Dinerslounger tror jag, den den som heter nånting Sol är för SAS och LH bl a. Den ligger vid E69.Har för mig att den hette Sala VIP Puerta De Alcala. Rätt trevlig lounge med hyfsat matutbud.
Även Air Europa/Air France...Det finns flera på flygplatsen. Alla är Dinerslounger tror jag, den den som heter nånting Sol är för SAS och LH bl a. Den ligger vid E69.
Jag tänkte inte riktigt på om den var sliten eller inte. Tänkte mer på att den hade bättre utbud en Sala VIP på Barcelona.Den loungen var nice men sliten![]()
MUC eller FRA, vilket ställe har bäst Senatorlounge?Hälsning från Seantorloungen i München. Ska flyga SAS mot Köpenhamn strax.