Now Or Never-dealNej, det finns redan som ett separat erbjudande.
[Premium Economy] Sverige-Washington/New York T/R, SAS, 6.000 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Now Or Never-dealNej, det finns redan som ett separat erbjudande.
[Premium Economy] Sverige-Washington/New York T/R, SAS, 6.000 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Det går att boka redan nu. Du behöver inte vänta tills kl. 18.Now Or Never-deal
Det är dock den 17 september idag, så gäller bara idag. Tror SAS varit lite tidiga med att lägga ut priserna baraDet går att boka redan nu. Du behöver inte vänta tills kl. 18.Dessutom den är bokningsbar fram till 2015-SEP-17, inte bara ikväll.
Vänligen läs mer på andra deals tråden för mer information.
Och gillar det där med "förmåner med PLUS -mat & dryck ombord" haha, som om det inte ingår annars.Now Or Never-deal
Var lätt ironisk eftersom att jag är så himla nöjd med alla bra bokningar jag gjort senaste tiden. SAS har ju hällt bra priser över oss i flera veckor!Dealsen ovan räcker väl?
Mat ingår i economy också, i plus får du dock 2 val att välja på (den ena är samma som i economy) och second serving består av lite bättre mat än vad som erbjuds i economy (så var det på mina flygningar till och från hong kong i helgen som var).Och gillar det där med "förmåner med PLUS -mat & dryck ombord" haha, som om det inte ingår annars.
Mat ingår i economy också, i plus får du dock 2 val att välja på (den ena är samma som i economy) och second serving består av lite bättre mat än vad som erbjuds i economy (så var det på mina flygningar till och från hong kong i helgen som var).
Dryck är väl den stora fördelen, i go ingår 1 alkoholfritt alternativ till maten, i plus ingår "obegränsat" med dryck med eller utan alkohol.