Daniel Brage
Medlem
Fick avslag på OT HKG-ARN i morgon, även avslag på förhandsansökan om poänguppgradering. Nu fick jag mail om courtesy upgrade från Go till Plus. Trevligt!
Vilken maskin åkte du med? Var det LN-RKP eller en vanlig 340?
Fick avslag på OT HKG-ARN i morgon, även avslag på förhandsansökan om poänguppgradering. Nu fick jag mail om courtesy upgrade från Go till Plus. Trevligt!
Samme for min del, ble oppgradert begge veier for 1/3 uker siden. 4/4 så langt, og siste tur var vi to personer.har också märkt att det kommer tidigare positiva besked numera, fick besked ca 90h innan här om veckan.
Det var det som hände mig. Inte för att vara negativ, men min teori är att nu är du också på "över-kvotalistan" och därmed "körd". Lösningen är följande: Använd en annan e-postadress så fungerar det igen, då är du tillbaka i matchen igen...Nytt e-postkonto så tycker Optiontown att du är en ny användare - fick igenom två uppgraderingar på raken. Magisk algoritm detta, har i alla fall kommit på att de identifierar användaren enbart med e-postadressen och att när man nått kvotan kan man byta e-postadress.
Det är ju lite ironiskt när de i sign-up-processen uppmuntrar en att fortsätta signa-up för ökade chanser. Gränsen verkar ligga kring 10 uppgraderingar per år, så spendera dem vist...
Tror också att det kan vara dåligt om man kör OT via SAS websidan när man är inloggad. Då kan systemet kanske ta hänsyn till antalet poäng må har?Uppdatering - fick igenom en intra-EU idag trots tidigare nämnda mail. Hade iofs ansökt innan mailet, men kanske finns det ändå hopp!![]()
Jag blev också positiv överraskad. Förväntade mig 72 timmar före avgång då det verkar "standard".Fick du det redan nu? Brukar normalt var tidigast 72 timmar före avgång.
Samme for min del, ble oppgradert begge veier for 1/3 uker siden. 4/4 så langt, og siste tur var vi to personer.