Senaste nytt

Grand hotell i Stockholm i samarbete med SAS Eurobonus

För att förtydliga:
I juni bodde jag en natt utan att besöka Dahlgren. Rumskostnaden var 2800kr och jag spenderade 770kr i baren vilken gav en slutnota på 2870kr (då vouchern dagits). Denna vistelse gav 2584 poäng
Förra veckan bodde jag fyra nätter till en sammanlagd kostnad av 10710. Utöver detta hade jag en nota på 4125-700kr som inkluderade besök på Matbaren. Totalt 14135kr. För detta fick jag 13020 poäng. Min nota på Matbaren var större än skillnaden 14135-13020 så det är inte där skon klämmer. Som sagt, matemetiken går inte ihop, men jag tycker dealen är tillräckligt generös så jag tänker inte påtala/klaga/fråga om poängen.

Vissa program ger ju inte poäng på alkohol. Kan det stämma?

Jag har precis bokat in mig för en weekend jag med. Har relativt höga förväntningar, speciellt på frukosten, så det ska bli intressant att se då jag inte ärat Grand med ett besök tidigare.

I juni bodde jag en natt utan att besöka Dahlgren. Rumskostnaden var 2800kr
[...]
Förra veckan bodde jag fyra nätter till en sammanlagd kostnad av 10710.
Är detta generella rumspriser? Annars är det väl bättre värde att boka fyra enkelnätter i rad (och få fyra vouchers) - eller finns det någon regel mot det?

Är detta generella rumspriser? Annars är det väl bättre värde att boka fyra enkelnätter i rad (och få fyra vouchers) - eller finns det någon regel mot det?
nja, dom har väldigt bra koll då man checkar in, antar att det hanteras som hos de stora kedjorna där sådant beteende bakas ihop till en stay. Personligen tycker jag att denna perk är alldeles fantastisk och jag vill inte hålla på att "fula mig" och skulle vilja uppmuntra alla andra att iakta samma beteende. Annars kommer denna fantastiska möjlighet försvinna väldigt fort.

nja, dom har väldigt bra koll då man checkar in, antar att det hanteras som hos de stora kedjorna där sådant beteende bakas ihop till en stay. Personligen tycker jag att denna perk är alldeles fantastisk och jag vill inte hålla på att "fula mig" och skulle vilja uppmuntra alla andra att iakta samma beteende. Annars kommer denna fantastiska möjlighet försvinna väldigt fort.
Jag är själv inte EBD så du behöver inte vara orolig. :) Blev mest nyfiken.

Fick detta från SAS idag:

Kvalitetstid med bonuspoäng
Tjäna Extrapoäng på alla dina hotellnätter på Grand Hôtel i Stockholm. Bor du hos oss mellan 2/1-29/2 2016 får du dessutom dubbla poäng!

Dags att boka en helg...

Nytt från förra gången är att inte bara frukostbuffe ingår utan nu kan man även äta frukost "a la carte" i cadierbaren eller få roomservice inkluderat som perk - me like!!
Hur funkar det, är det bara att beställa in käk från a la carte och det kostar 0 till frukost?
Det här verkar ju bättre och bättre.

Toppen