MegaFlyer skrev:Restips på rabaterade destinationer mottages gärna!Klicka för att utvidga...
Försökte på webben men gav upp när jag insåg att det inte går att boka lör-sön.crown skrev:Ringer ni och bokar eller fungerar hemsidan för er? Jag får bara upp "Tillfälligt problem att nå vår kunddatabas." och skickas tillbaka till första sidan hela tiden, testat 3 ggr sedan kl 13 när mejlet kom.Jag har testat även flera webbläsare så inte det som är felet.Klicka för att utvidga...
Absolut! Körde fredag morgon-söndag em i början på en sommaren förra året, lätt värt det på kampanjpris! (Ändrar du dig senare, boka av)kilu00 skrev:Någon som kan berätta hur trevligt Svalbard är? Är det intressant att åka dit och ha bara en dag eller är det slöseri ur något avseende?Klicka för att utvidga...
kilu00 skrev:Någon som kan berätta hur trevligt Svalbard är? Är det intressant att åka dit och ha bara en dag eller är det slöseri ur något avseende?Klicka för att utvidga...
Tipstrådar:FF#1 skrev:Man skulle kanske boka sig en resa till Svalbard, har alltid viljat åka dit men inte fått tummen ur.Någon som vet vad det är för ombordservice dit, räknas det som inrikes norge eller som nått annat?Minns att det var uppe i någon tråd men hittar den inte.Klicka för att utvidga...
Åk i April, medans snön ligger kvar... Men inte för tidigt på året så att det är beckmörkt.Crille81 skrev:Vilken tid på året ska man åka dit om stora målet är att se isbjörnar? Eller det är garanti året runt?Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Åk i April, medans snön ligger kvar... Men inte för tidigt på året så att det är beckmörkt.Jag såg ingen under en helg i juni, men det hade jag nog inte räknat med heller...Klicka för att utvidga...
Om jag förstod det rätt så är maj någon slags mellanperiod där snön håller på att smälta bort, vilket gör det svårt att bedriva aktiviteter pga all slask.Crille81 skrev:Maj/Juni är inte bra då?Klicka för att utvidga...