Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

Om du är Diamond nu, och har kvalificerat Dif för att vara det även nästa period så kan du ge bort ett guldkort under din innevarande period, samt ett kort under nästa period. Smartast är arr ge bort ett guldkort precis i början av mottagarens period ja.
Jag blev alltså diamond under nuvarande period, och som jag förstår det kommer jag att kunna ge bort ett nytt guldkort så fort min nästa kvalificeringsperiod börjar.

Finns det någon som skulle vilja ge bort ett guldkort mot en rimlig ersättning?

Jag reser mycket inrikes, men inte tillräckligt många gånger för att nå 45 (EBG). Och poängintjäningen på inrikes är ju inte så bra, typ 250p

Finns det någon som skulle vilja ge bort ett guldkort mot en rimlig ersättning?

Jag reser mycket inrikes, men inte tillräckligt många gånger för att nå 45 (EBG). Och poängintjäningen på inrikes är ju inte så bra, typ 250p
Det finns en forumsdel där köp & sälj finnes, där kan man annonsera och där säljs även EBG hyfsat ofta. Men dit kommer inte nya medlemmar in, så du lär få leverera lite mer inlägg innan du kan köpa & sälja. (någon kan säkert berätta antal inlägg som krävs)

Nu är det snart dags att ge bort guldkort igen och min första mottagare har snart förlorat sin status och vill ha påfyllning. Är det någon som har lyckats ge bort guld till samma person två gånger? Borde ju funka, men man vet aldrig med SAS IT...

Toppen