Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

korrigeret

Attachments

• NoN - CPH 10sep.JPG
    NoN - CPH 10sep.JPG
    33,2 KB · Visningar: 337
Last edited:
Det där såg ju tveksamt roligt ut (bortsett från de som uppskattar London och får ett extra segment via Oslo).
Men för oss andra som hade velat se Hong Kong i och med premiären är detta inget att hurra för. :-/

Lite intressant att se prissättningen. Exempelvis dyker Bryssel upp från samtliga tre huvudstäder. Danmark klart dyrast, Norge därefter och Sverige billigast. Men i fallet Berlin är det billigare från Oslo jämfört med Stockholm. Och dessutom får norrmännen utnyttja dessa kioskvältare till lågpriser redan i oktober medan svenskar och danskar får vänta till november...

En annan intressant sak är att man samtidigt verkar göra fler A-klass-platser tillgängliga. :)

885kr t/r Milano var välkommet. Intressant att returbiljetterna var förmånliga samtidigt...inte alltid så.

Gillar konceptet!
Fördelen är ju att SAS linjenät är så litet att man som privatresenär nästan alltid prickar in en kampanj till tänkt destination.... Med lite framförhållning.

Jag hade tre destinationer inplanerade under hösten (Europa that is) o alla har nu kommit på kampanj. Tror jag t/r ligger på 2.600kr totalt :p
Får se hur många OT man får igenom också...

Värdelöst för mig. Vill åka i oktober. Vore bättre om dessa kampanjer gällde närtid, så att man skulle kunna dra nånstans tex i helgen för rimligt pris. Då skulle SAS kunna fylla ut avgångar med få bokade på, lite som SJ:s sista minuten.

• Gilla
Reactions: olo
Toppen