Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Jobbar tyvärr tills 21, men om ni håller på ett tag skulle jag kunna ansluta vid 22.

Jag kan stanna till 22... vore kull att ses!

Apropå ställen och så; ska jag boka samma som första gången, Monks? Vi povade Cloud Nine på andra träffen, lite lyxigare än Monks och annan inriktning. Fördelen med Monks är att det finns nog något för alla. Och, nära till Centralen och Arlanda Express.

Om du tar Arlanda Express som avgår från Stockholm C 19:20 så hinner du till flyget. ;)

En snabb en och kanske något lätt till ..!?...

Ja, varför inte? Jag landar ju kl 15 från KRN och har lite tid att slå ihjäl. Det beror ju lite på vad det blir för starttid inne i Stockholm...
Om det blir senast kl 18, så har man ju en rimlig chans.
Undrar när Ethiopian öppnar för checkin... Hade ju varit soft att förfesta i loungen och sedan dra in till city. ;)

Jag kan stanna till 22... vore kull att ses!

Apropå ställen och så; ska jag boka samma som första gången, Monks? Vi povade Cloud Nine på andra träffen, lite lyxigare än Monks och annan inriktning. Fördelen med Monks är att det finns nog något för alla. Och, nära till Centralen och Arlanda Express.

Jag tyckte att Monks var ett mycket trevligt ställe och det ligger bra läge till Stockholm C/Centralen.

Jag har uppdaterat första inlägget. Hoppas att det är OK med dig.

Last edited:

Ja, och man kan visst checka in redan 48 timmar innan avgång!

Det borde väl inte bli några problem att gå till loungen då och efter några timmar där gå ut för att ta Arlanda Express, svinga några bägare med er och sedan pipa tillbaka till Arlanda igen, kliva ombord och väl uppe i luften käka en 5-rätters? :)
(Får inte svinga för hårt då bara, så det blir denied boarding... Hehe! :p )

Det är inte omöjligt att jag kan komma med också. Sätt upp mig preliminärt.

Det borde väl inte bli några problem att gå till loungen då och efter några timmar där gå ut för att ta Arlanda Express, svinga några bägare med er och sedan pipa tillbaka till Arlanda igen, kliva ombord och väl uppe i luften käka en 5-rätters? :)
(Får inte svinga för hårt då bara, så det blir denied boarding... Hehe! :p )
Nej det borde inte vara några problem, bara du har möjlighet att skriva ut ett riktigt boarding kort som funkar vid säkerhetskontrollen och loungen.

En sak att nämna dock är att ombordstigningen för Ethiopian Airlines brukar starta ganska tidigt.

Toppen