F
FCT
Guest
Lite hönan och ägget här....Den går bra kapacitetsmässigt, men inte prismässigt.
Intervju: Rickard Gustafson, VD i SAS – Nya flygplan, linjer, teknik och personifierad service
Lite hönan och ägget här....Den går bra kapacitetsmässigt, men inte prismässigt.
Intervju: Rickard Gustafson, VD i SAS – Nya flygplan, linjer, teknik och personifierad service
Gissar väl att som allt annat har väl SAS ett leasingavtal med Privatair som säkert löper på en vis tid. Osäkert på hur länge avtalet är på men oktober bör du inte va orolig...Oljelinjen kostar runt 13000 varje tors-mån t/r.. Så 6500 per enkelrutt.
Detta med läggas ner.. Hur snabbt kan sådant ske månntro ? Har bokning 23 okt ut och 2 nov hem för familjen..
Gissar väl att som allt annat har väl SAS ett leasingavtal med Privatair som säkert löper på en vis tid. Osäkert på hur länge avtalet är på men oktober bör du inte va orolig...
Ja visst har de avtal på 2 år till med privateair. Men i artikeln sa han ju att beslut om att flytta linjen kanske skulle tas de närmaste veckorna.. De sättet in flyget ngn annanstans helt enkelt. Men antar att sådant tar tid att ro iland..
SAS har sålt slot på London Heathrow så det kan inte vara något alternativ, väl?Eller Arn-LHR. Finns köpstarka kunder på den sträckan som nog gärna skulle betala lite mer för att slippa SAS Plus...
SAS har sålt slot på London Heathrow så det kan inte vara något alternativ, väl?
Mer sannolikt är att flytta linjen till Köpenhamn men jag vet inte om Privatairs flygplan klarar av ca 350 miles längre flygavstånd?