@agehall, 99,9% av skandinaviska befolkningen skulle se det som en chans att få vara ute och resa, tror att 100% av BC medlemmarna skulle se det som vilken vanlig dag som helst, risken är att missa ett anslutningsflyg.Vore jättekul, men jag har ingen aning om ifall jag är hemma då. Finns stor risk att jag är i USA då.
Du skal være så hjertelig velkommen!Ja, måste ta mig till ett event snart - har en hel del sköna historier från den här resan...
Varför inte börja dagen den 12 dec i Köpenhamn och avsluta på Monks...(har för mig att det är Inofficiell BC-träff där också den 12 dec)Jag känner att jag behöver en BC-träff snart. Hade en spontanträff med @sembl igår och upptäckte en del av Financial District i NYC som jag aldrig sett. Men det behövs en riktig Monksträff...
Den är fan kaxigVarför inte börja dagen den 12 dec i Köpenhamn och avsluta på Monks...(har för mig att det är Inofficiell BC-träff där också den 12 dec)?
Varför inte börja dagen den 12 dec i Köpenhamn och avsluta på Monks...(har för mig att det är Inofficiell BC-träff där också den 12 dec)?
Jag gilla rdin definition på snartVarför inte börja dagen den 12 dec i Köpenhamn och avsluta på Monks...(har för mig att det är Inofficiell BC-träff där också den 12 dec)?