Senaste nytt

SAS EuroBonus Gold (EBG) bagagetag tråd

Hittade en pandion tag avbruten i stowaway här om dagen. Kan inte förstå vare sig designen eller kvaliten. Ett skämt verkligen.
Mjukare plast än min EBD, svart på svart är ju så exklusivt också..
Fågeln är i mina ögon malplacerad och införhållande för liten.
Svarta bakgrundsfärgen är mer gråsvart.

Vet inte hur gammal denna är dock.
Namnet har jag kluddat över digitalt, men det är skrivet i guldtext

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    47,2 KB · Visningar: 855
I jämförelse med konkurrenterna håller SAS bedrövligt dålig kvalitet när det kommer till bagagetagsen. Diamondtagen är ju näst intill oläsbar t.ex. Men det är väl iof föga förvånande när de siktar på en halvojämn och låg nivå på allt.

Tänk t.ex Emirates och deras vanliga röda, som förmodligen kostar mer än Pandiontagen o_O

Det köper jag, delvis, men det ser bara inte ut som något jag förväntar mig när jag spenderat så mkt tid/pengar/engagemang åt ett bolag.
Det kanske är en smakfråga. Själv föredrar jag allt sånt här så diskret designat som möjligt. Syftet för mig med en bagagetagg är inte att den ska synas för andra utan att den ska komma till nytta om bagaget kommer på avvägar.

Jag fick hem bagagetaggar av den gamla modellen idag i samband med ett nytt SAS Mastercard. Har tidigare bara haft Amex men tänkte att det kan vara bra med ett Mastercard och där följde det med två av den gamla modellen dvs utan den vita delen.

Toppen