Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 31 oktober 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok @rvarttinen ! Känns som att det inte kan slå fel! Vad hittade du för rate & rum?
Tittade lite på Hilton Barcelona, något du/någon annan har koll på?

Ok @rvarttinen ! Känns som att det inte kan slå fel! Vad hittade du för rate & rum?
Tittade lite på Hilton Barcelona, något du/någon annan har koll på?
Den rate vi har just nu är €322.50, för ett s.k. 'Cozy Room'. Det är en flexibel ... när vi senare vet med oss att vi kommer åka och kanske behövt justera tider etc. så brukar jag kolla på en 'pre-paid rate'. Brukar allt som oftast vara lägre. W hör till Starwood. Har tyvärr ingen koll på Hilton.

• Gilla
Reactions: bnr
Bokat Hilton, 160€ för avbokningsbart (kostar att vänta).

Avvaktar med flyg, hittar inget bra alls. SAS har inga avgångar i Plus ner (men 11 olika i minus att välja på). Ingen av dem direkt. Hem är det nästan 4000 enkel (i minus). Ger det lite tid för att se om det dyker upp någonting annat. Annars får det bli Lufthansa.

Finns i economy för 3100kr eller business (avbokningsbar) för 5800kr. Ingen av den är egentligen lockande, men får man sällskap ombord så kommer ju saken i ett annat läge...

1.JPG

2.JPG

Hm, detta blir alltså mitt under Allhelgonahelgen, vilken innebär jobb för mig. Då är jag tyvärr borträknad i år... :(

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen