Senaste nytt

Få 5000 EuroBonus-poäng för att värdera bostad

Gjorde en värdering i höstas förra året och fick 5000 ganska snabbt.. och nu en ny (samma mäklare) under sommaren.. poängen kom in förra veckan :)

Måste man äga bostaden man värderar? Tänker på ett par olika objekt i släkten som man skulle kunna värdera.
Förmodligen inte, men å andra sidan kanske det fungerar om dina släktingar värderar själva. Och anger ditt EB-nr istället för sitt eget. Skulle tro (utan att veta) att matchningen mellan namn och EB-nummer inte är så noga på extrapoäng...

Nu hörde äntligen mäklaren av sig efter 2 inskickade intresseförfrågningar och kommer och värderar i nästa vecka. Hur länge gäller kampanjen?

Last edited:
Har det gått 6 månader så är det ju helt ok enligt dem själva.
Han sa att han blev riktigt förvånad att jag kom och krävde poängen. Det kostar honom 1000kr och det här är inte till för att dela ut massa gratispoäng, utan för att det ska leda till försäljningar. Sen tryckte han väldigt hårt på om jag tyckte det var rätt att han ska ge mig en gratis värdering och att jag ska få betalt för det.
Han avslutade med att säga "jag ska fundera på saken, det kan du också göra"

Kostar det alltså 20 öre/poäng för dem!? Det är ju i princip going rate om vi köper poäng direkt från SAS. De borde ju ha rabatt.

Toppen