Kan håll med om att Hilton inte är så roligt i London, dock så borde du besöka landsbygden i vissa delar av Indien, Sydostasien och Kina. Du kommer längta tillbaka till Hilton i London då!Har bott på de flesta Hilton-hotellen i London. Gemensamt för i princip samtliga är att de alla är väääldigt trötta och i behov av renovering.
Metropole är det absolut sämsta av dem alla. Jag tror inte att jag bott på något sämre hotell någonsin. Undvik till varje pris.
Kan håll med om att Hilton inte är så roligt i London, dock så borde du besöka landsbygden i vissa delar av Indien, Sydostasien och Kina. Du kommer längta tillbaka till Hilton i London då!![]()
Det är skillnad på The Leela och djungeln.Är ofta i Indien. Längtar sällan till Metropole trots det.
Metropole är det absolut sämsta av dem alla. Jag tror inte att jag bott på något sämre hotell någonsin. Undvik till varje pris.
Bra, det e den jag bokat får se hur jag tar mig dit. Über ligger väl till handsSkulle säga Hilton LHR T5. Det ligger dock halvvägs till London, även om det heter T5...