Senaste nytt

Fredagstråden™

Här i Seoul har det ösregnat idag, riktigt ruggväder.

Tokyo lika så, det har regnat nästan hela dagen. Firade helg på italienska restaurangen i kvarteret intill, använde mitt alldeles nya ANA AMEX-kort för första gången. Men egentligen så tjuvstartade jag och några kollegor igår genom att sitta tre timmar och skråla i ett karaoke-rum efter jobbet :D

Håller på att packa ihop mitt kontor, aka hotellrum, för att bege mig till flygplatsen. KLM har äntligen släppt säten för uppgradering, men som vanligt är det omöjligt att få hjälp via telefon efter T+24, så man måste fysiskt åka till flygplatsen och göra uppgraderingen...

På 47:e våningen på Hilton Millenium och tittar ut över Ground Zero. Helgen i NYC innan jag åker till Philly på måndag för mer hockey.

Precis packat väskan, 2,5 veckas välbehövlig semester väntar, inleder med ARN-CPH(C)-PEK(C)-MNL(Y+)-USU(Y)

Trevlig helg

Ganska lugnt i helgen, bara en del småjobb. Inget speciellt planerat utöver det, vilket känns lite ovanligt.

Trevlig helg!

Mycket resande till helgen. Är just nu i Travemünde och åker snart upp mot Trelleborg. Sedan ner mot Travemünde igen, upp till Helsingborg, sen Travemünde-Trelleborg-Travemünde-Trelleborg- och så vidare i några veckor till :) Så glamoröst att jobba på sjön :p

Mycket resande till helgen. Är just nu i Travemünde och åker snart upp mot Trelleborg. Sedan ner mot Travemünde igen, upp till Helsingborg, sen Travemünde-Trelleborg-Travemünde-Trelleborg- och så vidare i några veckor till :) Så glamoröst att jobba på sjön :p
Kör du sea segment run? ;)

Toppen