Vad är sista beskedet? Bord eller bar? Jag håller ögonen öppna efter BC taggar...
JacobGBG Medlem 22 Mars 2012 #51 Vad är sista beskedet? Bord eller bar? Jag håller ögonen öppna efter BC taggar...
agehall Medlem 22 Mars 2012 #52 JacobGBG? Har du bytt användarnamn? Jag har svårt att tro att du har skrivit 397 inlägg utan att jag sett ditt namn tidigare...
JacobGBG? Har du bytt användarnamn? Jag har svårt att tro att du har skrivit 397 inlägg utan att jag sett ditt namn tidigare...
JacobGBG Medlem 22 Mars 2012 #53 agehall skrev: JacobGBG? Har du bytt användarnamn? Jag har svårt att tro att du har skrivit 397 inlägg utan att jag sett ditt namn tidigare... Klicka för att utvidga... Korrekt, jag la till en liten förklaring i min sig.
agehall skrev: JacobGBG? Har du bytt användarnamn? Jag har svårt att tro att du har skrivit 397 inlägg utan att jag sett ditt namn tidigare... Klicka för att utvidga... Korrekt, jag la till en liten förklaring i min sig.
S Stockholm Medlem 22 Mars 2012 #54 Hade varit trevligt att vara med. Men, är bjuden på annat gallej ikväll. @ Martin o Jacob - riktigt kul att träffa er idag på TURen.
Hade varit trevligt att vara med. Men, är bjuden på annat gallej ikväll. @ Martin o Jacob - riktigt kul att träffa er idag på TURen.
Martin Björnström Medlem 23 Mars 2012 #56 Tack alla för en trevlig kväll! Tur2012 var mycket bra för oss och för sajtens framtid, vi fick ett mycket bra bemötande från de bolag som deltog. Kvällen på Rubinen var fylld av kuriosa, Jacob kunde inte sluta diskutera 1993 års SAS tidtabeller osv Jag vaknade 06 utan larm, småbarnspappans förbannelse. Vi flyger 09:35 till STO igen så det kanske var lika bra. Vi ses på TUR2013!
Tack alla för en trevlig kväll! Tur2012 var mycket bra för oss och för sajtens framtid, vi fick ett mycket bra bemötande från de bolag som deltog. Kvällen på Rubinen var fylld av kuriosa, Jacob kunde inte sluta diskutera 1993 års SAS tidtabeller osv Jag vaknade 06 utan larm, småbarnspappans förbannelse. Vi flyger 09:35 till STO igen så det kanske var lika bra. Vi ses på TUR2013!
agehall Medlem 23 Mars 2012 #57 För oss som inte bor i Gbg (och därmed inte ser annonser om mässor som kommer) samt är hemma rätt lite, kan vi få lite heads up inför 2013, så man kan försöka planera in det...?
För oss som inte bor i Gbg (och därmed inte ser annonser om mässor som kommer) samt är hemma rätt lite, kan vi få lite heads up inför 2013, så man kan försöka planera in det...?
Ubbe Medlem 23 Mars 2012 #58 Tung morgon men bra kväll igår. Kul med lite bra poängdiskusioner öga mot öga. Ser fram emot nästa träff.
Tung morgon men bra kväll igår. Kul med lite bra poängdiskusioner öga mot öga. Ser fram emot nästa träff.
agehall Medlem 23 Mars 2012 #59 JacobGBG skrev: Korrekt, jag la till en liten förklaring i min sig. Klicka för att utvidga... Hmm, ser ingen signatur alls i dina inlägg just nu. Men det står i din profil, nu gäller det bara att även lära om.
JacobGBG skrev: Korrekt, jag la till en liten förklaring i min sig. Klicka för att utvidga... Hmm, ser ingen signatur alls i dina inlägg just nu. Men det står i din profil, nu gäller det bara att även lära om.
JacobGBG Medlem 23 Mars 2012 #60 Tack för en trevlig kväll! Beklagar min tidiga sorti, en tung jobbvecka tvingade fram lite quality time på hemmaplan.
Tack för en trevlig kväll! Beklagar min tidiga sorti, en tung jobbvecka tvingade fram lite quality time på hemmaplan.