Underbart att lasa, detta vacker minnen fran mina resor till Finland. Vi var nog ca 20 stycken som reste I princip varje vecka, de andra var fran olika bolag och jag var inhyrd extra. Alla andra akte forstas I Eco, AY - 18:05 fran LHR och sedan 20 minuters sprangmarsch for att hinna med connection. Alla dessa tokar missade 25% av connections och blev skyfflade runt alla mojliga hotel rund Vanta - endast de med emerald bokades in pa Hilton. Sjalv akte jag alltid BA i C 18:40 och sov var pa Hilton och tog morgonflyget vidare. Vad jag vet sa kostade mina flyg max 20% mer, oftast samma och ibland mindre. Men som tradskaparen skriver har, det spelar ju ingen roll for "vanliga" forstar inte detta. Jag saxade mina biljetter, och om det var en dyr biljett pa mandagen sa bytta jag dagar jag skulle vara pa projektet. Problemet kom ju de gangerna man stotte pa folk pa projektet i loungen, da undrade alltid varfor jag stannade kvar i loungen nar AY flyget var pa gang att boardas - darfor gallde det att gomma sig i loungen (det ar hyfsat enkelt i Galleries T3), samma de ggr som andra hade bokat pa samma BA flight, vid boarding gallde det att latsas att leta efter nagot i vaskan, kola mobile eller dylikt - lata alla andra ga pa med marginal och sen slinka in pa rad 1. Nog tror jag att de sag mig nagra ggr, men ingen sa nagot iallafall.