Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Jag bokade 4 st Stockholm-Hamburg T/R vid tidigare Now or never kampanj (ca 650 SEK per T/R).
När jag loggade in på SAS.se och kollade mina bokningar, märkte jag att mina bokningar från Now or never är inte märkerade som "Internetbokning" utan som "Internetbokning av bonusresa poäng+kontanter".
Jag upptäcke inte detta förut då jag brukade kolla mina bokningar i SAS appen.

Är det likadant för era Now or never bokningar?

Screenshot20150808_01.png

Ja, jag bokad dem via SAS appen för att SAS.se var så seg.

Har också jag reagerat på detta tidigare (brukar vanligtvis inte boka via appen). Jag antar att orsaken antagligen är att alla resor som bokas via appen kan betalas till viss del/eller fullt ut med poäng.

Jag hade önskat att det gick att boka bonusresor till "best price" via appen och inte bara "best availablility".

Jag bokade 4 st Stockholm-Hamburg T/R vid tidigare Now or never kampanj (ca 650 SEK per T/R).
När jag loggade in på SAS.se och kollade mina bokningar, märkte jag att mina bokningar från Now or never är inte märkerade som "Internetbokning" utan som "Internetbokning av bonusresa poäng+kontanter".
Jag upptäcke inte detta förut då jag brukade kolla mina bokningar i SAS appen.

Är det likadant för era Now or never bokningar?

Visa bifogad bild 39510

Samma "problem" för mig. Bokade precis tjänsteresa ARN - MMX - ARN som jag betalde som vanligt med AMEX. Dock första gången för mig att jag bokade via iPad appen. På mina sidor står "internetbokning av bonusresa poäng+kontanter"

SAS och IT kompetens.

Är det inte mer att Farebasis har den beteckningen i SAS system då och att den speglar detta till våra profiler? Spelar väl ingen roll egentligen vad det står bara biljetten är giltig :)

Är det inte mer att Farebasis har den beteckningen i SAS system då och att den speglar detta till våra profiler? Spelar väl ingen roll egentligen vad det står bara biljetten är giltig :)
Jag har två bokningar som är gjorda på SAS.se och fyra bokningar via SAS appen vid samma kampanj så det handlar inte om Fare basis.

Toppen