Ruinart! Det är bättre klass...Bara för dig OliTKanske inte top shelf allt här. Tycker Lufthansa är svaga på skumpafronten rent allmänt..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruinart! Det är bättre klass...Bara för dig OliTKanske inte top shelf allt här. Tycker Lufthansa är svaga på skumpafronten rent allmänt..
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja herregud vilken värme som slog emot mig nu när jag hoppa av i Houston!
Houston är varmt och fuktigtJa herregud vilken värme som slog emot mig nu när jag hoppa av i Houston!
Apropå dryckesvanorna så kan undertecknad som sitter på inside information meddela att valen i MUC fortfarande sköts av Markus Del Monego MW och sommeliervärldsmästare 1998 som väljer vinerna ombord medan Frankfurt har en ny deal med en leverantör (och undertecknad tycker ärligt att utbudet i Senator-loungen är bedrövligt!)Lite (betoning på lite) bättre mat i FCT men klart bättre på dryckesfronten i MUC (om man inte är Whiskyfreak). @Senator hade dom kvar Torre Muga på den röda fronten? Fantastiskt gott. Sedan var det det där med cigarrer som inte erbjuds i MUC.
Ahh, förklarar saker. Tack för info!Apropå dryckesvanorna så kan undertecknad som sitter på inside information meddela att valen i MUC fortfarande sköts av Markus Del Monego MW och sommeliervärldsmästare 1998 som väljer vinerna ombord medan Frankfurt har en ny deal med en leverantör (och undertecknad tycker ärligt att utbudet i Senator-loungen är bedrövligt!)