Senaste nytt

Söker: Köpenhamn - Bangkok i november

Tack för synpunkter!

@Per N , det är Q-klass jag tittat på. Bara några 100 dyrare än W. Undrar dock om man kan hitta billigare med annat bolag. @Jonas C , finns det något sätt att se bokningsklass på TK innan man bokar?

Tyvärr lite för bra för att vara sant. Det är utresa i business och hemresa i economy.
Uuuups, min fejl. Men dog kan man hvis man foelger linket, rejse ud 19/11 og hjem 29/11 med QR i business (I class) t/r for 12518 DKK. God forbindelse..

Håller inte med alls. Gillar inte första raden med benstöd. Dessutom är de platserna väldigt kyliga pga drag från dörren.

OK, då är alla platser lika dåliga :)

Jag tycker inte att LH premium economy levererar, men det är en diskussion för en annan tråd :)

Kan du möjligtvis utnyttja SAS Now or Never-kampanjen och flyga till Hong Kong och sedan vidare till Bangkok på separat biljett? Tänk på att SAS ibland har billigare biljetter från Sturup än Köpenhamn.

Kan du möjligtvis utnyttja SAS Now or Never-kampanjen och flyga till Hong Kong och sedan vidare till Bangkok på separat biljett? Tänk på att SAS ibland har billigare biljetter från Sturup än Köpenhamn.

Tack för tipset, har faktiskt funderat på just detta. Problemet är att vi vill flyga 18/11 (onsdag) och då går inga direktflyg från Arlanda.
Alternativet (som inte är dumt) skulle vara att flyga tisdag kväll (17/11) från Kastrup till Hong Kong via Peking och hem 29/11 från Hong Kong via Arlanda. En sådan biljett landar på ca SEK 5000. Sedan tillkommer resa till Bangkok för ca SEK 2500. Tyvärr är tiderna inte optimala och jag vet inte hur mycket transfertid man behöver räkna med i Hong Kong för att vara på den säkra sidan. Någon som kan hjälpa mig här?
Hur som helst går det ungefär jämnt ut med att flyga CPH-ARN-BKK med SAS/Thai. Skillnaden är att det tar längre tid men att möjlighet till OT-upgrade på long-haul finns.
Svårt att se fördelarna med turen via Hong Kong. Någon som har annan infallsvinkel?

Toppen