Inte alls avundsjuk på er herrar! Hoppas ni får en trevlig resa, jag har en egen plan för nästa vecka som ni får klura ut vad det är... Det handlar om att flyga och jag lovar er en liverapport utan dess likeDet laddas i Köpenhamn inför morgondagens lilla resa. Xmit har kört över oss i Monopol.
Inte försent än!Inte alls avundsjuk på er herrar! Hoppas ni får en trevlig resa, jag har en egen plan för nästa vecka som ni får klura ut vad det är... Det handlar om att flyga och jag lovar er en liverapport utan dess like![]()
Tack men hoppas du har förståelse att jag hoppar att resa till Houston till förmån för min egna plan på resemål. Den känns mycket mer värde när du väl ser vart jag skall, kan du gissa?Inte försent än!
![]()
Hmmm... ett ställe bättre än Houston? Well that narrows it...Tack men hoppas du har förståelse att jag hoppar att resa till Houston till förmån för min egna plan på resemål. Den känns mycket mer värde när du väl ser vart jag skall, kan du gissa?
Ganska säker på Ludvika ja.Ludvika?
Hmmm... ett ställe bättre än Houston? Well that narrows it...![]()
Ludvika?
Ganska säker på Ludvika ja.
Är det stadshotellet i Ludvika som skall bekräfta via fax och den vevas bara igång på måndagar?Lär nog va bäst att starta en ny tråd om detta. Men ni får hålla er tills efter helgen då allt är helt spikat![]()