Senaste nytt

Angående diskussion om överfulla lounger och för många guldkortshavare

Dock har de ju gjort något för att styra upp det, något du hävdade först att de inte gjort. Sen att de har gjort fel saker eller för dyra saker enligt dig är ju en helt annan sak.

Ok, vi har ett mätvärde då de har gjort någonting - vi verkar ha flera andra, inklusive mitt där de inte gjort något. Är det så svårt att förstå att de i absoluta termer, enligt min erfarenhet, inte har gjort någonting och att de i lite mer allmänna termer gjort på tok för lite?

Låt mig applicera ditt resonemang på ett annat sätt: Du skyldig mig en miljon kronor eftersom jag talade om för ett par personer häromdagen att alla som läser mina inlägg måste betala mig en miljon om de inte genast avsäger sig detta krav.

Nu rör ju denna diskussion främst SAS, vars lounger jag har besökt mycket sparsamt. Men jag har en del besök i andra hemmabaslounger, Galleries First (BA) och The Wing First Class (Cathay). Har varit i dessa lounger vid ett antal tillfällen vid olika tider på dygnet. Har inte upplevt någon gång att det har varit alltför fullt. I-landsproblemet har varit att jag inte kunnat få exakt den plast jag brukar försöka komma åt:p

Det hade varit billigare, enklare och mer beständigt med en stor skylt...
Finns minst en roll-up banner en bit efter Victoria's Secret, tror ej jag sett någon tidigare än så. Så långt bort är för långt bort i mitt tycke, då har de ovetande redan kört sin 180-graders mot vanliga loungen.

Ok, det är alltså bara BA First-passagerare som kommer in i Concorde Room?
Och innehavare av Concorde Room Card som man får vid 5000 TP.

Swiss och Lufthansas lounger känns lika fulla som SAS. Men mest beroende på var och när, som vanligt. Speciellt Geneve är ofta trångt, men då är jag oftast där ungefär när kontorstid slutar.

Det hade varit billigare, enklare och mer beständigt med en stor skylt...

Fast nu förutsätter du att inte Swedavia vill ha allt smör i Småland för att sätta upp en sådan reklamskylt på sin "annonsplats"/flygplats.

Trots allt kanske 2 sommarjobbare vid FastTracken är billigare? Vem vet...

Toppen