Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
I business loungen på ARN T5. Det är totalt kaos här, isen, citronen och tonic står ca 2 meter från gin och glas. Så här får det inte gå till.
I övrigt är loungen ungefär halvfull och det är bortplockat på de flesta borden.
Enligt lounge värdinnan skulle guldloungen öppna i augusti, fick dock inget datum.
Har du spottet mange "EBS-familier"?

Hej från Iberia Velazquez Lounge på MAD! Rätt trevlig lounge med ett brett utbud av drycker och snacks (typ wraps). Inga kulinariska mästerverk, men klart godkänd mat.
Rätt trånga duschar, skulle ev behöva fräschas upp också.
Strax dags för bording, MAD-FRA står på schemat.

image.jpg

Framme o tillslut inne på loungen i Ålborg, tydligen kommer du inte in om du inte flyger direkt internationellt från den som SAS,även fast jag ska till Stockholm men byte i cpn för de fanns inga direkt flyg! Så jag bråka lite med den stackars tjejen i kassan men bad om ursäkt o köpte in mig för 149:- dkk
1437050845570-763130364.jpg
och de har redan pilsnern betalt av! Bra utbud för så liten Lounge,dock funkar inte wifi för mig!

Framme o tillslut inne på loungen i Ålborg, tydligen kommer du inte in om du inte flyger direkt internationellt från den som SAS,även fast jag ska till Stockholm men byte i cpn för de fanns inga direkt flyg! Så jag bråka lite med den stackars tjejen i kassan men bad om ursäkt o köpte in mig för 149:- dkk Visa bifogad bild 38689 och de har redan pilsnern betalt av! Bra utbud för så liten Lounge,dock funkar inte wifi för mig!
Lite alltid på BC.se.

Lounge meetings | Sida 126 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen