Men hur i hela friden vet 90% av resenärerna vilka diskar de ska stå och köa vid innan desk announcement? Så många frekventa resenärerer i kombination med att det alltid är desk 23-25...?Standard där.
Standard där.
17A / 17F på SAS 738 har enormt bra legroom (ingen stol i vägen för benen pga exit row på raden framför)Sorry, men rad 17 är nog inte nödutgång, SAS flyger så gott som alltid hit med 737-800 som har nödutgångar på rad 15 o 16.
Det var några år sedan jag skrev det där. På den tiden körde SAS alltid med de 737-800 som har konfiguration där nödutgången är på rad 15 och 16. På de kärrorna är rad 17 ingen höjdare. Sedan något/några år tillbaka flyger SAS även med den konfiguration som du hänvisar till. Det som var rätt information då är inte rätt information idag.17A / 17F på SAS 738 har enormt bra legroom (ingen stol i vägen för benen pga exit row på raden framför)![]()
Det brukar fungera numera. I alla fall om man postar till Eurobonus. Till t.ex. United Mileage Plus är det fortfarande efterregistrering och långa diskussioner om att SAS ARN-MLA-ARN linje faktiskt trafikeras av SAS och är en reguljärlinje... De hävdar bestämt något helt annat. Men det är United i ett nötskal det! ;-)Måste man fortfarande efterregistrera poängen?
Att efterregistrera till Turkish blir nog ett elände för mig, i synnerhet när jag tänker uppgradera via OT.Det brukar fungera numera. I alla fall om man postar till Eurobonus. Till t.ex. United Mileage Plus är det fortfarande efterregistrering och långa diskussioner om att SAS ARN-MLA-ARN linje faktiskt trafikeras av SAS och är en reguljärlinje... De hävdar bestämt något helt annat. Men det är United i ett nötskal det! ;-)
Att efterregistrera till Turkish blir nog ett elände för mig, i synnerhet när jag tänker uppgradera via OT.
Det ska jag komma ihåg att göra. Får de upp status på boardingkortet?Tips: ta ett foto på boardingkortet. Du blir av med ena halvan, och där står en del matnyttig information.
Nej Air Malta brukar inte få med status på boardingkortet. Faktiskt inte ens sina egna medlemmars status.Det ska jag komma ihåg att göra. Får de upp status på boardingkortet?