Bu hu.Det enligt Aftonbladet synd om några unga resenärer som är/var på Bali - de var tvungna
att boka om sina själva ! Visst är världen grym och hård ? (Ja, jag är ironisk och trött på
idiotreportage)!
Aftonbladet skrev:"Jag är kränkt" - SNIFF"Kod:SNIFF 54 år, "Får inte boka sina egna biljetter och hotellnätter, går miste om guldstatus och tusentals bonuspoäng.
Meget flot at faa tilbudt sin jomfrurejse med A350 paa denne maade! Du skriver ikke om QR betaler SIN-DPS?Vi skulle have været til Bali i dag - CPH-DOH-DPS... De ringede faktisk til os fra Qatar Airways i går fredag for at fortælle at de ikke kunne flyve DOH-DPS. Til gengæld tilbød de at booke billetterne om til en anden destination, så vi fik dem ændret til CPH-DOH-SIN. .... mere flyver vi SIN-DPS i morgen eftermiddag
Samma kö som för *G?
SQ flyttade upp U från ekonomi till business i slutet av 2014. Verkar som om Lufthansa inte hängt med, dessutom pekar de officiella sidorna för Star Alliance handbook på att SQ U fortfarande är ekonomiklass.Jag kom hem för någon timme sedan....
Det var fullt kaos på flygplatsen men många flygbolag hade satt in extra flyg för att kunna lyfta ut så många pax som möjligt.
Det enda tråkiga för min del var att när jag kom till Frankfurt i morse så tyckte LH att min SQ Business (code share U-class) var en ekonomi biljett.
När det tittade på hela min resa som var SQ Business U-class att detta var ekonomi. Jag var i limbo mellan LH och SQ representanter ....
Slutligen fick jag åka hem i ekonomi med beskedet att ta upp det med SQ-kontoret i Köpenhamn i morgon....
Meget flot at faa tilbudt sin jomfrurejse med A350 paa denne maade! Du skriver ikke om QR betaler SIN-DPS?