Henrico
Medlem
Inga nya kort med EBDXXXXXXXXX för mig ännu.
Samma här varken Amex, Diners eller vanliga EB-kortet..
Inga nya kort med EBDXXXXXXXXX för mig ännu.
+1Inga nya kort med EBDXXXXXXXXX för mig ännu.
Låter som antingen det, eller att de har något "marketing-system" som får en dump av nya beställningar och inte vet vad EBD är för något...+1
Däremot ringde det en tjej på uppdrag av SAS och erbjöd mig att gå med i Eurobonus "eftersom du har ju bokat flygresa med SAS".
Ska jag tolka det som att jag lyckats med konststycket att göra en bokning utan att få EBx inlagt?
Samma här varken Amex, Diners eller vanliga EB-kortet..
Det står så här i regelverket, kanske kan hjälpa dig:
Changes to the recipient of the donated EuroBonus card may not be made after the recipient has accepted the donation of the EuroBonus card on his/her personal EuroBonus account on SAS’ website.
Det jag dock är intresserad av är om man som mottagare kan neka gåvan innan acceptans utan att donatorn blir av med möjligheten att ge bort..
Yes!Tack! Finns säkert svar på min nästa fråga i tråden, men undrar om den som mottagit EBG i sin tur kan ge bort ett EBS?
Yes, både Diners och Mastercard. Men mitt splitternya SAS Amex Elite säger fortfarande EBG.Har ni fått era EBD-märkta MC/Diners än? Amex skulle komma framåt hösten har jag för mig, men MC läste jag om här att några fått med rätt prefix.