Voyageur
Medlem
Älskar ditt sätt att skriva, det blir som en bok!Jag blir ju inte direkt mindre sugen på mitt Bangkokbesök i augusti efter att jag läst dessa rader
Cathay Pacific loungen verkar väldigt trevlig, bra tips! Jag har förövrigt aldrig förstått grejen med loungeinbjudningar när man flyger business eftersom man ju kommer in i de flesta lounger inom samma allians genom att bara visa upp sin flygbiljett.
Dåligt att inte ha skumpan kyld och klar! Men är det på något bolag som jag tycker det är okej att skippa skumpan före start så är det på Qatar eftersom jag tycker deras lemon mint är så galet god!![]()
Tråkigt med pyjamasen! Jag åker själv samma sträcka om 6 veckor och jag har undrat huruvida de räknar flighten kl. 20:40-23:10 som kvälls- eller nattflight. Tydligen räknar Qatar det som en kvällsflight eftersom det inte finns pyjamas.
Den salladen ser ut att vara bland det godaste som serverats på ett flygplan! (kanske beror på att jag älskar chili)
Riktigt snygg väska du köpte!![]()
Det blir like på alla de citaten
Det är lite ironiskt att QR på deras flaggskepp A380 inte erbjuder pyjamas som skyltat. Purser bad att få lämna kommentar om detta till bolaget. Fick också fylla i ett quistionnaire och passade på att påpeka detta så kanske med lite tur i framtiden blir det pyjamas party på A380: n
Gillar du väskan, är Urban Dude ett måste nästa gång i BKK