Senaste nytt

Vad händer med SAS Hong-Kong planer?

Haha, jag skulle inte kunna röra mig efter 10h20 min i eko över natten och veta att jag 26 h senare har elva och en halv timme i Go på väg hem. Hardcore, CC!

Jag bokade en sån tripp i februari under friends and family-kampanjen. Eftersom jag aldrig varit i Macau tidigare så funderar jag på att tillbringa hela den vistelsen där, och har även övervägt att köra utan hotell, utan bara slumra några timmar på ett spa innan jag måste ta nattbåten tillbaka till HK

Jag bokade en sån tripp i februari under friends and family-kampanjen. Eftersom jag aldrig varit i Macau tidigare så funderar jag på att tillbringa hela den vistelsen där, och har även övervägt att köra utan hotell, utan bara slumra några timmar på ett spa innan jag måste ta nattbåten tillbaka till HK

Jag skulle tipsa om att det som heter spa kan vara något som är olagligt i Sverige. To each their own men bara för din info om du inte visste det.

Jag skulle tipsa om att det som heter spa kan vara något som är olagligt i Sverige. To each their own men bara för din info om du inte visste det.

Jodå, jag vet att man bör göra sin research för att inte få personal som är lite vänligare än vad man var ute efter...
Såvitt jag har förstått så finns det även rätt så gott om "vanliga" spas där det inte är helt ovanligt att man kan slumra några timmar.

Sen kan det väl hända att jag istället tar mitt förnuft till fånga och bor på ett hotell. Annars finns det en risk att jag är helt död efteråt och att resan hamnar i kategorin "Dåliga resebeslut jag tog under 2016".

Åker fredag till måndag 4-7 mars 2999:- ger över 11k EB poäng
Hoppas på OT eller så får det bli poäng för uppgradering
Haha, jag skulle inte kunna röra mig efter 10h20 min i eko över natten och veta att jag 26 h senare har elva och en halv timme i Go på väg hem. Hardcore, CC!
Som småbarns förälder så är du väl "dödstrött" och kan sova var som helst.

Håller med men som alternativ att föreslå till nybörjareesenärer till vänner som är inne på att flyga till New York med Norwegian är det bra. Har själv redan besökt HKG i år mha Lufthansa :)

Den är tung. Jag hade inte klarat det. En sak om man stannar en vecka eller åtminstone längre än 26 h.
Ja det var tufft men då var jag yngre och glad bara över att få resa. En del snabba vändor till Asien och USA har det blivit genom åren. Numera bokar jag mer ofta med hänsyn till hälsan.

Toppen