Voyageur
Medlem
+1 på riktigt kass handläggningstid!
Ärende inskickat i början av Juni och fortfarande inget svar som EBG. Man kunde tycka att 5 veckor borde generera något. Skickade om samma mail idag med tillägget att jag uppskattar sannerligen frånvaron av svar som guldmedlem efter 5 veckor. Man borde generera åtminstone ett standard mail om att vi mottagit ärendet och detta handläggs nu, istället för att undra om det ens kommit fram.
Förstår visserligen kostnadsaspekten, men som statusmedlem borde väl en prioritet och ett aktivt kundservice team infinnas.
Ärende inskickat i början av Juni och fortfarande inget svar som EBG. Man kunde tycka att 5 veckor borde generera något. Skickade om samma mail idag med tillägget att jag uppskattar sannerligen frånvaron av svar som guldmedlem efter 5 veckor. Man borde generera åtminstone ett standard mail om att vi mottagit ärendet och detta handläggs nu, istället för att undra om det ens kommit fram.
Förstår visserligen kostnadsaspekten, men som statusmedlem borde väl en prioritet och ett aktivt kundservice team infinnas.