Jag var nyfiken eftersom Tostarp är grannbyn där jag växte upp i BlekingeNope, bor utanför Landskrona...
Fick nu mitt HHG efter 4 stays i veckan som gick!!!
Dock blir jag lite osäker då jag får följande status:
844,724 Total HHonors Points
Current Status
GOLD
Reach Gold this year with 2 more stays, 30 more nights, or 64,768 more Base Points.
Elite Status Progress
4 Stays | 10 Nights | 10,232 Base Points
Based on stays earned this year, your 2016 tier would be Silver.
Based on nights earned this year, your 2016 tier would be Silver.
Kommer det att ta tid för systemet att uppdatera alla posterna, eller kommer det stå kvar så här 'blandat' hela tiden?
Som sagt, plötsligt händer det!
Visa bifogad bild 38312
Jag anmälde mig via länken sommaren 2014, men pga egen klantighet fick jag bara ihop 3 stays under perioden, vilket jag grämt mig för sedan dess.
Denna sommar visste jag dock i förväg att jag skulle ha tre stays på Hilton på kort tid, så jag provade att anmäla mig via länken igen, och det gick bra. Att det fanns risk att min möjlighet till uppgradering redan var förbrukad, trots att anmälan gick igenom misstänkte jag starkt. Men eftersom jag redan hade tre stays inplanerade så var det bara att dela en av dem mellan två hotell för att prova möjligheten att bli uppgraderad. Tre dagar efter utcheckning är jag nu guld!
Signat upp mig och håller på att boka, så Guldjakten har börjat...
Hilton HHonors - Carlson Wagonlit Travel OfferGår det fortfarande att signa upp sig för guld efter 4 stays? Hittade en länk längre bak i tråden men den genererade 404 sida.