Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Tror det gick åt H med övernattningarna som företaget betalade. Misstänker att min claim kommer avslås.
Och så har inte Oslo eller Göteborg något Hilton:(

Nope, bor utanför Landskrona...
Jag var nyfiken eftersom Tostarp är grannbyn där jag växte upp i Blekinge :)

Tillbaka till ämnet i tråden:
Jag har just checkat ut från min första stay på DoubleTree Bratislava och är på väg till Wien för stay två. Planen är att få ihop till Guldkortet inför julisemestern då det blir mycket Hilton och Conrad.

Fick nu mitt HHG efter 4 stays i veckan som gick!!!

Dock blir jag lite osäker då jag får följande status:

844,724 Total HHonors Points
Current Status

GOLD

Reach Gold this year with 2 more stays, 30 more nights, or 64,768 more Base Points.

Elite Status Progress
4 Stays | 10 Nights | 10,232 Base Points

Based on stays earned this year, your 2016 tier would be Silver.
Based on nights earned this year, your 2016 tier would be Silver.

Kommer det att ta tid för systemet att uppdatera alla posterna, eller kommer det stå kvar så här 'blandat' hela tiden?

Fick nu mitt HHG efter 4 stays i veckan som gick!!!

Dock blir jag lite osäker då jag får följande status:

844,724 Total HHonors Points
Current Status

GOLD

Reach Gold this year with 2 more stays, 30 more nights, or 64,768 more Base Points.

Elite Status Progress
4 Stays | 10 Nights | 10,232 Base Points

Based on stays earned this year, your 2016 tier would be Silver.
Based on nights earned this year, your 2016 tier would be Silver.

Kommer det att ta tid för systemet att uppdatera alla posterna, eller kommer det stå kvar så här 'blandat' hela tiden?

Det ser något liknande ut på mitt konto, fick mitt nya kort i posten idag och där står det Gold tom 03/2017 fick guld efter 4 stays i Maj

Nu är jag framme vid stay nr 4 och anka nr 2...
image.jpg

Som sagt, plötsligt händer det!

Capture.JPG

Jag anmälde mig via länken sommaren 2014, men pga egen klantighet fick jag bara ihop 3 stays under perioden, vilket jag grämt mig för sedan dess.

Denna sommar visste jag dock i förväg att jag skulle ha tre stays på Hilton på kort tid, så jag provade att anmäla mig via länken igen, och det gick bra. Att det fanns risk att min möjlighet till uppgradering redan var förbrukad, trots att anmälan gick igenom misstänkte jag starkt. Men eftersom jag redan hade tre stays inplanerade så var det bara att dela en av dem mellan två hotell för att prova möjligheten att bli uppgraderad. Tre dagar efter utcheckning är jag nu guld!

Som sagt, plötsligt händer det!

Visa bifogad bild 38312

Jag anmälde mig via länken sommaren 2014, men pga egen klantighet fick jag bara ihop 3 stays under perioden, vilket jag grämt mig för sedan dess.

Denna sommar visste jag dock i förväg att jag skulle ha tre stays på Hilton på kort tid, så jag provade att anmäla mig via länken igen, och det gick bra. Att det fanns risk att min möjlighet till uppgradering redan var förbrukad, trots att anmälan gick igenom misstänkte jag starkt. Men eftersom jag redan hade tre stays inplanerade så var det bara att dela en av dem mellan två hotell för att prova möjligheten att bli uppgraderad. Tre dagar efter utcheckning är jag nu guld!

Stort grattis!

Toppen