Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Jag kollade tidigare idag för att se hur det såg ut för @Christina Ö som också är med på samma flyg (och blev uppgraderad med OT). Då var seatmappen inte tillgänglig via ExpertFlyer.

Skall till PVG idag. Ser ut att finnas platser kvar i både Plus och Business så vi får se om något revolutionerande händer (tror inte det - brukar aldrig ha tur)

Skall till PVG idag. Ser ut att finnas platser kvar i både Plus och Business så vi får se om något revolutionerande händer (tror inte det - brukar aldrig ha tur)
OT: Blir du här i Shanghai i veckan, eller ska du vidare? Sitter på IC Pudong nu och är här till lördag morgon.

@jonhenrik.
Är i wuxi till torsdag. Om inget strular så är jag fri torsdag kväll. Vore kul och träffas för ett baijo race ;)
I'll be back.

• Gilla
Reactions: jlo
Ingen upgrade bidde det men seatblock funkade. Får se på vägen hem - bokad i plus och ganska fullt så....

Flög CPH-PEK i söndags, ingen bekräftelse via mail angående courtesy upgrade. Fick mail att jag kunde köpa en uppgradering.
Gick igenom vid gate för sista väntan innan boarding, fortfarande inget.
Blev sen uppropad att kontakta desk, gate staff sa att de skulle kolla var jag skulle sitta.
Blev uppgraderad från Go till Plus, nämndes inget om EBD eller varför.
Har fått samma mail om att köpa uppgradering inför hemresan idag.

Toppen