agehall
Medlem
Om folk har missat så finns det en SoundLink Mini II nu med mic så den kan användas med fördel som högtalartelefon.
Ah, de har klonat de kinesiska kopiorna nu alltså!?
Om folk har missat så finns det en SoundLink Mini II nu med mic så den kan användas med fördel som högtalartelefon.
Japp, jag har också denna (trådens). Är grymt nöjd både med "transporterbarheten" och vikten. Jag vald bort den större mest på grund av högre vikt och större "omfång".Det finns en större modell men den här är optimal för mig. Någon annan som testat?![]()
Fast köp den inte i Thailand. Jag såg den i Market Village, Hua Hins största köpcenter med som jag trott seriösa butiker. De ville ha 1000 THB, ca 250 SEK för den. Va fan tänkte jag och lyfte på den. Andades ut när jag insåg att det var en piratkopia som kanske vägde en fjärdedel av den riktiga. Men riktig såg den ut. Hur den lät? Ingen aning...Fungerar fint ute på fältet![]()
Nej då inköpt i Sverige!Fast köp den inte i Thailand. Jag såg den i Market Village, Hua Hins största köpcenter med som jag trott seriösa butiker. De ville ha 1000 THB, ca 250 SEK för den. Va fan tänkte jag och lyfte på den. Andades ut när jag insåg att det var en piratkopia som kanske vägde en fjärdedel av den riktiga. Men riktig såg den ut. Hur den lät? Ingen aning...
I version 2 finns det mikrofon samt möjlighet att ladda via usb.
Fast köp den inte i Thailand. Jag såg den i Market Village, Hua Hins största köpcenter med som jag trott seriösa butiker. De ville ha 1000 THB, ca 250 SEK för den. Va fan tänkte jag och lyfte på den. Andades ut när jag insåg att det var en piratkopia som kanske vägde en fjärdedel av den riktiga. Men riktig såg den ut. Hur den lät? Ingen aning...