Senaste nytt

Imponerad av Bose Soundlink Mini resehögtalare

Er det noe kvalitetsforskjell på lyden mellom soundlink I og soundlink II? :) 2'ern er bare 500kr dyrere...

Fungerar fint ute på fältet :)
IMG_20150703_121651.jpg

Fungerar fint ute på fältet :)
Fast köp den inte i Thailand. Jag såg den i Market Village, Hua Hins största köpcenter med som jag trott seriösa butiker. De ville ha 1000 THB, ca 250 SEK för den. Va fan tänkte jag och lyfte på den. Andades ut när jag insåg att det var en piratkopia som kanske vägde en fjärdedel av den riktiga. Men riktig såg den ut. Hur den lät? Ingen aning...

Har också Bose Mini´n sedan en tid tillbaka och jag tycker den fungerar perfekt bade på resa och hemma på fest! Gästerna har också varit imponerade och undrar vart ljudet kommer ifrån. :)

Fast köp den inte i Thailand. Jag såg den i Market Village, Hua Hins största köpcenter med som jag trott seriösa butiker. De ville ha 1000 THB, ca 250 SEK för den. Va fan tänkte jag och lyfte på den. Andades ut när jag insåg att det var en piratkopia som kanske vägde en fjärdedel av den riktiga. Men riktig såg den ut. Hur den lät? Ingen aning...
Nej då inköpt i Sverige!

Det var dyrt tycker jag. De kostar under 100SEK i PVG. Jag köpte ett gäng och även om de säkert inte håller samma kvalité som de riktiga, så är de nog mer prisvärda. Den riktiga är knappast 17x bättre... Det enda som jag egentligen har emot dessa kopior, är att de pratar engelska med rejäl brytning. "Le blutoooot deviceee ish ledy to paaair..."

Toppen