Senaste nytt

Bekräftat: Fri dryck för Diamond i Go

joemume

Medlem
Med tanke på att jag på ARN-CPH blev nekad två alkoholhaltiga drycker i PLUS för att FA:n i 25-årsåldern tyckte att "det borde räcka, du får dricka upp en först" så har man sänkt förväntningarna rejält sista tiden. Om en EBD i PLUS inte kan få två drycker, trots att man är spiknykter innan, då spelar det nog ingen roll vilket regelverk som finns eller vad som SAS instruerar sina FAs internt.
 
Med tanke på att jag på ARN-CPH blev nekad två alkoholhaltiga drycker i PLUS för att FA:n i 25-årsåldern tyckte att "det borde räcka, du får dricka upp en först" så har man sänkt förväntningarna rejält sista tiden. Om en EBD i PLUS inte kan få två drycker, trots att man är spiknykter innan, då spelar det nog ingen roll vilket regelverk som finns eller vad som SAS instruerar sina FAs internt.
God mulighed for at gå DYKWIA-amok på call button :D
 

fcx

Medlem
Med tanke på att jag på ARN-CPH blev nekad två alkoholhaltiga drycker i PLUS för att FA:n i 25-årsåldern tyckte att "det borde räcka, du får dricka upp en först" så har man sänkt förväntningarna rejält sista tiden. Om en EBD i PLUS inte kan få två drycker, trots att man är spiknykter innan, då spelar det nog ingen roll vilket regelverk som finns eller vad som SAS instruerar sina FAs internt.

...och gud nåde den som försöker få en kaffe på maten om man inte ätit upp huvudrätten till sista tuggan...

Allvarligt talat, vad håller vissa FA:s på med? Till och med taxibranschen sköter sig bättre, med inspektörer som åker anonymt för att kolla servicen.
 

Kimmen00

Medlem
Med tanke på att jag på ARN-CPH blev nekad två alkoholhaltiga drycker i PLUS för att FA:n i 25-årsåldern tyckte att "det borde räcka, du får dricka upp en först" så har man sänkt förväntningarna rejält sista tiden. Om en EBD i PLUS inte kan få två drycker, trots att man är spiknykter innan, då spelar det nog ingen roll vilket regelverk som finns eller vad som SAS instruerar sina FAs internt.

Maila.. Klaga.. Kräv poängersättning..
 

MBA

Medlem
LHR-GOT i Go igår, beställde mousserande vin. Fick svaret att en alkoholfri dryck är gratis för Diamond i Go, inte alkohol, efter det att FA kollat med sin kollega. Hon sa sedan, ok men vi bjuder på det för den här gången. Otroligt dåligt att de fortfarande inte lärt sig de nya reglerna!
 

Jonas C

Medlem
Kan det möjligtvis vara så att personalen får provision på allt de säljer, därav motviljan att bjuda Diamond på dryck?
 
Toppen