Senaste nytt

COOP Medmera mer

Var utomlands härom veckan, och hade fört över pengar till kortet för att ta ut € på plats. Det gick dock inget vidare då jag först bara kunde ta ut €100 åt gången, och efter några ytterligare försök i andra bankomater ingenting alls.

[...]
Köpenhamn i fredags - funkade inte alls. Vilket lotteri...

Får ringa kundtjänst idag.
Tankade i natt och borde då trillat förbi 20000-gränsen. Inga poäng inne än för tankningen.
Vill växla idag.

Jag köpte en flygbiljett i fredags som skulle ta mig över 20 000 poäng och pengarna reserverades som vanligt. Nu ser jag att pengarna har kommit tillbaka på kontot, men min bokning finns fortfarande kvar på CheckMyTrip med ett biljettnummer. Suck...

Jag utgår i från att sådana här kampanjer kommer i framtiden också. Är man inte i behov av poängen just nu så kan man lika gärna sitta på de innan man växlar över till EB.

Det kommer de säkert att göra. Att ha kvar poängen på MedMera-kontot tycker jag dock bara har nytta när det kan finnas något annat man vill spendera dem på. För min del känns det inte som att jag är så sugen på att spendera stora mängder poäng på ngt annat än än eurobonuspoäng och känner därför att jag lika gärna kan pumpa över dem.

Jag utgår i från att sådana här kampanjer kommer i framtiden också. Är man inte i behov av poängen just nu så kan man lika gärna sitta på de innan man växlar över till EB.

Dagen efter brukar de trilla in. Kanske snubblar du på målsnöret...

Ajdå...
Hoppas de hinner trilla in. Annars behöver jag å andra sidan åka och handla idag och poäng direkt från Coop brukar väl inte dröja.
Får börja med påminnelser om poäng ett dygn tidigare än nu.

Toppen