Senaste nytt

[Business class] Stockholm-New York/Chicago T/R, LOT Polish, från 13.000 SEK inkl. skatter

Jonas C

Medlem
Jag skrev en recension igår: Flygrecensioner: LOT Business Class Boeing 787 - BusinessClass.se

Kan också berätta att de gav tillbaka pappersbiljett en till mig i Warszawa, så nu ska man bara vänta på poängen. :)

Rolig recension att läsa! Du får börja skriva reserapporter snart. Maten såg riktigt bra ut den också, inte något man förväntar sig från LOT. Men å andra sidan har de bytt cateringleverantör till Do&Co så det kan nog vara förklaringen.
 

johhenrik

Medlem
Är den handskriven så måste du rama in den (när/om du lyckats få in poängen).

Ja, pappersbiljetten brukar omhändertas i gaten. Jag fick behålla en vid ett tillfälle eftersom boardingagenten inte visste vad han skulle göra. Funderade på om man då skulle kunna skicka in den och få pengarna tillbaka eller flyga segmentet igen...

Återrapportera gärna hur det gick!

PLÖTSLIGT HÄNDER DET! - som Trissreklamen säger :)

image.jpg

image.jpg
 

agehall

Medlem
Fast nu blir jag fundersam - är en FIM verkligen att betrakta som en biljett? Är inte det bara ett dokument som i princip säger "personen med biljett xxx ska resa så här istället eftersom något gått snett"? Kan du kolla om biljettnumret som står på FIM är samma som ditt ursprungliga biljettnummer?
 

johhenrik

Medlem
Fast nu blir jag fundersam - är en FIM verkligen att betrakta som en biljett? Är inte det bara ett dokument som i princip säger "personen med biljett xxx ska resa så här istället eftersom något gått snett"? Kan du kolla om biljettnumret som står på FIM är samma som ditt ursprungliga biljettnummer?
Det är inte samma ticket number som min ursprungliga biljett. Det är ju ej heller en ändrad routing eller ens ändrade flighter från min ursprungliga biljett. Jag hade också boarding pass för mina flighter.
 

jth

Medlem
Men det här var ju en riktigt trevlig deal. Återbetalningsbar gör ju att man kan boka några resor på chans och om det inte funkar är det ju inget att gråta över. Tack för den!
 

Johanna

Medlem
Hoppas de fortsätter med dessa priser. Har svårt att trycka in en till längre resa. Skulle i så fall behöva vara efter 1 oktober då ny intjäningsperiod börjar.
 
Toppen