Senaste nytt

Ombokad anslutning

Nu är även min utresa ändrad utan att jag blivit meddelad.
De tycker tydligen att 25 minuter räcker för att byta på Newark (EWR).

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Och hemresan har blivit flyttad 2 minuter till =)

Kanske dags att börja ringa runt. Det tråkiga är att det inte verkar finnas några bra alternativ på utresan. Nästa flyg mellan EWR-MIA går 4-5 timmar senare :(

Finnes verre ombookinger...

Attachments

• booking.jpg
    booking.jpg
    160,1 KB · Visningar: 259
Last edited:
Problemet löst!
Först ringde jag till Tallinn utan att ha gjort min hemläxa ordentligt. Då kunde de bara beklaga att det blev långa byten och erbjöd sig att fixa till 25min-bytet genom att boka om oss till nästa flight ca 5h senare. Jag passade på det och ägnade nån timme åt att söka igenom alla flyg mellan EWR och Florida på united.com

Till min glädje hittade jag en flight från EWR till West Palm Beach (PBI) med tillgänglighet i First och det hade även öppnats upp platser på ett tidigare flyg mellan Tampa (TPA) och EWR på hemvägen.

Resan är räddad :) (om det inte blir fler ändringar...) :confused:

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Nördig som jag är så får jag nu besöka två nya flygplatser också (Miami MIA har jag redan varit på)

Hej!
Det händer tyvärr ganska oftas att speciellt flygbolager från USA ändra avgangstider.
Vi flög under mars/april med UA och DL på USA rundresa. Jag tror DL ändrade 3 gånger avgångstider och UA 2 gånger. Jag fick ringer till UA eftersom ett byte i Washington kändes plötsligen ganska kort. (Det var awardbooking med deras MileagePlus program)
Jag frågade "snällt" och då bokade de om oss trots att det fanns inga lediga award platser....

Toppen